maandag 21 juli 2014

Miauwwww (Hoera)

Hoi lieve Egel volgers,

Wisten jullie dat de leuke katjes van Franciens Katten 
zo gaaf zijn om mee te werken ?
Tenminste wel als je een kattenliefhebster bent ☺
Ik heb er een vrolijk kaartje mee gemaakt.


Als basis heb ik een leuk model genomen om de kaart een andere
uitstraling te geven. In laagjes heb ik het mooie papier erop verwerkt.
Het katje is in 3D opgemaakt, en heb ik met 3D kit op elkaar geplakt.
De rest van de kaart heb ik versiert met leuke stansjes van
bloemetjes, takjes, vogelhuisje en een tekst.
Nog een paar houten vogeltjes erbij maakt de kaart wel af.


Gebruikte artikelen:

Plaatje Francien katten: Easy FK 372
Papier Studio Light: Basis SL 122
Papier Studio Light: Basis SL 124
Papier Studio Light: Basis SL 129
Mal Dutch Doobadoo: 470713108
Bloemen Joy! Crafts: 1201/0082
Takjes Joy! Crafts: 6002/0263
Takjes Nellie Snellen: SD 008
Ovale mal Joy! Crafts: 6002/0258
Tekst Joy! Crafts: 6002/0297
Vogelhuisje Joy! Crafts: 6002/0195


Neem ook eens een kijkje op de site voor nog meer
lieve en vrolijke poesjes van de lijn van Franciens Katten
en andere leuke en makkelijke uitdrukvellen.



6 opmerkingen:

  1. Ik ben geen echte kattenfan maar vind je kaart wel heel mooi!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi lief kaartje heb e er van gemaakt

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw prachtige kaart Erica!!
    Mooi die uit drukvellen
    Groeten Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wat een schatje
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ze zijn inderdaad schattig deze katjes van Francien, en jij
    hebt er weer een schitterende kaart meegemaakt heel erg leuk gedaan Erica.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/