maandag 29 december 2014

Het Egel Design Team

Hoi Beste Egel Fans,

De kerst dagen zijn achter de rug,
en bijna is het zover........
Dan zitten we al in 2015 !

Het team van De Egel heeft bedacht dat we 2015
niet beter kunnen starten dan met een nieuwe start.
Wij gaan vanaf 1 januari beginnen met een
maandelijkse challenge.
In dit bericht kan je de aankondiging nog eens terug lezen.

We tellen de dagen af, al bijna is het zover......
Op 1 januari 2015 zijn jullie allemaal welkom om langs te komen
op ons blog en mee te doen met de maandelijkse Challenge.
Het thema verklappen we nog niet, maar wat we wel al
willen verklappen dat is het Design Team:


Wij gaan aan de slag met 6 dames:











Sandra
( heeft geen blog )



Plaats onderstaand logo alvast op je blog:





Wij zijn ook te volgen op Facebook met de laatste aanbiedingen
en leuke acties. Kom snel naar onze pagina, en like die, en doe
mee aan de deel en win actie om een leuke mal te winnen !



Dan rest ons nog om te zeggen:

De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar,
maak er een prikkelend 2015 van !!


Groetjes van
Team De Egel

10 opmerkingen:

  1. Wat leuk om weer te starten met een maandelijkse challenge! Succes dames!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een erg leuk team! De meeste ken ik. Leuk dat dit blog met leuke challenge gaat starten.
    Succes dames!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk, hoop dat het snel 1 januari is dan kom ik zeker langs voor de challenge! Succes allemaal en een goed en creatief 2015 gewenst!!

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. veel succes! en ook een goed uiteinde toegewenst en veel plezier met dit nieuwe challengeblog!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer ik heb geen eigen blog maar zal jullie op de voet volgen.... succes alle designers... en natuurlijk ook De Egel. groetjes Rika du Toit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk design team, de meeste dames ken ik al en ik ben zeer zeker benieuwd naar hun voorbeeld/inspiratie creaties.
    Heel veel succes allemaal.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt. Ik heb mijn eerste kaartje geplaatst. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk dat jullie nu ook maandelijkse challenge doen.
    Ik als trouwe klant kijk er naar uit wat jullie allemaal maken..
    Heel veel su66.
    Gr Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wil heel graag met de challenge meedoen, maar weet echt niet hoe ik jullie logo op mijn blog kan zetten, hebben jullie misschie ergens een uitleg hiervan, gr, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allereerst de beste wensen en een creatief 2015, fijn dat jullie de draad weer oppakken....heel veel succes. Ik heb net als jullie mijn best gedaan en mijn creatie geplaatst nu maar duimen.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/